Sarwari, Shireen. 2020. Verstehen Studienanfänger/innen wirtschaftliche Zusammenhänge? Hintergrund, Design und Methode einer Studie zur Erhebung von Wirtschaftswissen. Jahrestagung der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft 2020, Wien, Österreich, 10.09.2020.
BibTeX
Tags
Press 'enter' for creating the tagPublication's profile
Status of publication | Published |
---|---|
Affiliation | WU |
Type of publication | Paper presented at an academic conference or symposium |
Language | German |
Title | Verstehen Studienanfänger/innen wirtschaftliche Zusammenhänge? Hintergrund, Design und Methode einer Studie zur Erhebung von Wirtschaftswissen |
Event | Jahrestagung der Sektion Berufs- und Wirtschaftspädagogik der Deutschen Gesellschaft für Erziehungswissenschaft 2020 |
Year | 2020 |
Date | 10.09.2020 |
Country | Austria |
Location | Wien |
Associations
- People
- Sarwari, Shireen (Details)
- Organization
- Institute for Business Education IN (Details)
- Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
- 5348 Business education (Details)
- 5405 Empirical social research (Details)
- 5807 Didactics (Details)
- 5816 Education science (Details)