Cechovsky, Nora, Fuhrmann, Bettina. 2017. Soziale Kompetenz bei Studierenden fördern - Ein empirischer Vergleich zweier didaktischer Designs an der Hochschule. Das Hochschulwesen 2017 (1+2), 39-45.
BibTeX
Tags
Press 'enter' for creating the tagPublication's profile
Status of publication | Published |
---|---|
Affiliation | WU |
Type of publication | Journal article |
Journal | Das Hochschulwesen |
Language | German |
Title | Soziale Kompetenz bei Studierenden fördern - Ein empirischer Vergleich zweier didaktischer Designs an der Hochschule |
Volume | 2017 |
Number | 1+2 |
Year | 2017 |
Page from | 39 |
Page to | 45 |
Reviewed? | Y |
DOI | na |
Associations
- People
- Cechovsky, Nora (Former researcher)
- Fuhrmann, Bettina (Details)
- Organization
- Institute for Business Education IN (Details)
- Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
- 5348 Business education (Details)
- 5818 Business education (Details)