Fuhrmann, Bettina. 2017. Das Wiener Modell der Unterrichtsplanung ¿ Von der theoretischen Fundierung bis zur Vermittlung im Studium der Wirtschaftspädagogik. Symposium: Theorie-Praxis-Verhältnis in der Lehrerbildung für berufliche Schulen. Einblicke aus Deutschland, Österreich und der Schweiz, Wien, Österreich, 01.03.-02.03.
BibTeX
Tags
Press 'enter' for creating the tagPublication's profile
Status of publication | Published |
---|---|
Affiliation | WU |
Type of publication | Paper presented at an academic conference or symposium |
Language | German |
Title | Das Wiener Modell der Unterrichtsplanung ¿ Von der theoretischen Fundierung bis zur Vermittlung im Studium der Wirtschaftspädagogik |
Event | Symposium: Theorie-Praxis-Verhältnis in der Lehrerbildung für berufliche Schulen. Einblicke aus Deutschland, Österreich und der Schweiz |
Year | 2017 |
Date | 01.03.-02.03 |
Country | Austria |
Location | Wien |
Associations
- People
- Fuhrmann, Bettina (Details)
- Organization
- Institute for Business Education IN (Details)
- Competence Center for Empirical Research Methods WE (Details)
- Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
- 5348 Business education (Details)
- 5405 Empirical social research (Details)
- 5807 Didactics (Details)
- 5816 Education science (Details)
- 5963 Evaluation research (Details)