Quotation Strohmayer, Julia, Voraberger, Maria. 2016. Fallbeispiel Marketingkonzept. Das Marketingkonzept als wichtiger Bestandteil des Businessplans. In: Fallstudien zur Entrepreneurship-Erziehung, Hrsg. Fortmüller, Richard, 153-177. Wien: Manz Verlag Schulbuch.


RIS


BibTeX

Tags

Press 'enter' for creating the tag

Publication's profile

Status of publication Published
Affiliation WU
Type of publication Chapter in edited volume
Language German
Title Fallbeispiel Marketingkonzept. Das Marketingkonzept als wichtiger Bestandteil des Businessplans
Title of whole publication Fallstudien zur Entrepreneurship-Erziehung
Editor Fortmüller, Richard
Page from 153
Page to 177
Location Wien
Publisher Manz Verlag Schulbuch
Year 2016
ISBN 9783706853897

Associations

Projects
Development of vocational and entrepreneural competences through entrepreneurship education and consulting
People
Strohmayer, Julia (Former researcher)
Voraberger, Maria (Former researcher)
Organization
Institute for Business Education IN (Details)
Google Scholar: Search