Nairz-Wirth, Erna, Feldmann, Klaus, Wendebourg, Elisabeth. 2013. Schulabbruch und schulische Anerkennung. In: Kultur der Anerkennung. Würde - Gerechtigkeit - Partizipation. Schulkultur, Schulentwicklung und Religion, Hrsg. Jäggle, Martin/Krobath, Thomas/Stockinger, Helena/Schelander, Robert, 161-173. Hohengehren: Schneider Verlag Hohengehren GmbH.
BibTeX
Tags
Press 'enter' for creating the tagPublication's profile
Status of publication | Published |
---|---|
Affiliation | WU |
Type of publication | Chapter in edited volume |
Language | German |
Title | Schulabbruch und schulische Anerkennung |
Title of whole publication | Kultur der Anerkennung. Würde - Gerechtigkeit - Partizipation. Schulkultur, Schulentwicklung und Religion |
Editor | Jäggle, Martin/Krobath, Thomas/Stockinger, Helena/Schelander, Robert |
Page from | 161 |
Page to | 173 |
Location | Hohengehren |
Publisher | Schneider Verlag Hohengehren GmbH |
Year | 2013 |
ISBN | 9783834012142 |
Associations
- People
- Nairz, Erna (Details)
- Feldmann, Klaus (Former researcher)
- Wendebourg, Elisabeth (Former researcher)
- Organization
- Education Sciences Group AB (Details)
- Research areas (ÖSTAT Classification 'Statistik Austria')
- 5806 Educational sociology (Details)
- 5952 Migration research, emigration -, (Details)