2022 van Tulder, Rob, Verbeke, Alain, Piscitello, Lucia, Puck, Jonas, Hrsg. 2022. International Business in Times of Crises. London: Emerald. (Details)
2021 Piscitello, Lucia, Puck, Jonas, Lindner, Thomas, Hrsg. 2021. International Business in the Pandemic and Post-Pandemic Era. Wien: WU Vienna University of Economics and Business. open access (Details)
2018 Verbeke, Alain, Puck, Jonas, van Tulder, Rob, Hrsg. 2018. Distance in International Business: Concept, Cost, and value. London: Emerald. (Details)
2017 Puck, Jonas, Lindner, Thomas, Putzhammer, Moritz, Hrsg. 2017. Liabilities of Foreignness versus the Value of Diversity. Vienna: WU Vienna University of Economics and Business. (Details)
2013 Wright, M., Siegel, D., Keasey, K., Filatotchev, Igor, Hrsg. 2013. The Oxford handbook of corporate governance. Oxford: OUP. (Details)
2011 Filatotchev, Igor, Hrsg. 2011. Corporate governance and the business life cycle. (Corporate governance in the new global economy; 5). Portland: Edward Elgar Publishing. (Details)
  Puck, Jonas, Leitl, Christoph, Hrsg. 2011. Außenhandel im Wandel - Festschrift zum 60. Geburtstag von Reinhard Moser. Heidelberg, Dordrecht, London, New York: Physica-Verlag. (Details)
2010 Filatotchev, Igor, Hrsg. 2010. Corporate Governance and the Business Life Cycle. Cheltenham: Edward Elgar. (Details)
2009 Moser, Reinhard, Hrsg. 2009. Internationale Unternehmensführung - Entscheidungsfelder und politische Aspekte. Wiesbaden: Gabler. (Details)
2008 Moser, Reinhard, Hrsg. 2008. Ausländische Direktinvestitionen. Neuere Entwicklungen, Entscheidungsinstrumente und führungsrelevante Folgen. Wiesbaden: Gabler. (Details)
  Breuss, Fritz, Fink, Gerhard, Griller, Stefan, Hrsg. 2008. Services Liberalisation in the Internal Market. Wien-New York: Springer. (Details)
2007 Moser, Reinhard, Mugler, Josef, Hrsg. 2007. Die Herausforderung der globalen Vernetzung. Forschungsreaktionen aus dem Department für Welthandel der Wirtschaftsuniversität Wien. Wien: Wirtschaftskammer Öst.. (Details)
2006 Chadraba, P., Springer, Reiner, Hrsg. 2006. Proceedings of the 14th Annual Conference on „Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe". Wien: Eigenverlag. (Details)
2005 Chadraba, P., Springer, Reiner, Hrsg. 2005. Proceedings of the 13th Annual Conference on „Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe“. Wien: Eigenverlag. (Details)
  Fink, G., Holden, N. (Guest editors). 2005. Journal of Managerial Psychology Special Issue. Vol. 20, Issue 7 (Details)
  Fink, G., Holden, N. (guest editors). 2005. The Academy of Management Executive Special Issue. Vol. 19, No. 2, May, 2005 (Details)
2004 Chadraba, P., Springer, Reiner, Hrsg. 2004. Proceedings of the 12th Annual Conference on „Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe“. Wien: Eigenverlag. (Details)
2003 Breuss, Fritz, Fink, Gerhard, Griller, Stefan, Hrsg. 2003. Institutional, Legal and Economic Aspects of the EMU, Research Institute for European Affairs Publication Series, Vol 23, VIII and 346 pages. VIII. Vienna – New York: Springer. (Details)
  Fink, Gerhard, Jauschowetz, Dieter (Hrsg.). 2003. Intercultural Business Management in Central and Eastern Europe. IDM Studien, Nr. 6, Dezember (Details)
  Chadraba, Petr, Springer, R. (eds.). 2003. Proceedings of the 11th Annual Conference on 'Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe'. Vienna, December (Details)
  Fink, G./ Neyer, A. K./ Reichel, W. (eds.). 2003. Theory and methods in the study of intercultural knowledge and interaction. InterKnow Euro-Workshop I, Studien des Instituts für den Donauraum und Mitteleuropa, Nr. 4 (Details)
2002 Chadraba, Petr, Springer, R. (eds.). 2002. Proceedings of the 10th Annual Conference on 'Marketing and Business Strategies for Central and Eastern Europe'. Vienna, December (Details)
2001 Filatotchev, Igor, Morrissey, O., Hrsg. 2001. Globalisation and Trade: The Implications for Exports from Marginalized Economies. London: Frank Cass. (Details)
  Fink, G., Meierewert, S. (Hrsg.). 2001. Interkulturelles Management: Österreichische Perspektiven. 368 S., Springer Verlag, Wien - New York, ISBN 3-211-83713-2 (Details)
  Arnold, Stewart/Chadraba, Petr/Springer, Reiner (eds.). 2001. Marketing Strategies for Central and Eastern Europe. 306 pages, Ashgate, UK, ISBN: 0-7546-1316-X (Details)
  Chadraba, Petr, Springer, R. (eds.). 2001. Proceedings of the 9th Annual Conference on 'Marketing Strategies for Central and Eastern Europe'. Vienna, December (Details)
2000 Breuss, Fritz, Fink, Gerhard, Griller, Stefan, Hrsg. 2000. Vom Schumann-Plan zum Vertrag von Amsterdam. Entstehung und Zukunft der EU, ECSA-Austria Schriftenreihe, Band 2, 360 Seiten. Wien – New York: Springer. (Details)
  Chadraba, Petr, Springer, R. (eds.). 2000. Proceedings of the 8th Annual Conference on 'Marketing Strategies for Central and Eastern Europe'. Vienna, December (Details)
1999 Chadraba, P., Springer, Reiner, Hrsg. 1999. Proceedings of the 7th Annual Conference on „Marketing Strategies for Central and Eastern Europe“. Wien: Eigenverlag. (Details)
1998 Chadraba, P., Springer, Reiner, Hrsg. 1998. Proceedings of the 6th Annual Conference on „Marketing Strategies for Central and Eastern Europe“. Wien: Eigenverlag. (Details)
1997 Chadraba, P., Springer, Reiner, Hrsg. 1997. Proceedings of the 5th Annual Conference on „Marketing Strategies for Central and Eastern Europe“. Wien: Eigenverlag. (Details)
1996 Chadraba, P., Springer, Reiner, Hrsg. 1996. Proceedings of the 4th Annual Conference on „Marketing Strategies for Central and Eastern Europe“. Wien: Eigenverlag. (Details)
1995 Chadraba, P., Springer, Reiner, Hrsg. 1995. Proceedings of the 3rd Annual Conference on „Marketing Strategies for Central and Eastern Europe“. Wien: Eigenverlag. (Details)
1990 Griller, Stefan, Breuss, Fritz, Fink, Gerhard, Hrsg. 1990. Schriftenreihe des Forschungsinstituts für Europafragen, ab 1990, ab 1992, bisher dreiundzwanzig Bände, seit 1998 Verlag Springer. Wien: Springer. (Details)