2000 Larimo, J./Nieminen, J./Springer, R.. 2000. Competitiveness and Marketing Strategies of Foreign Companies in Eastern Europe: Empirical Evidence from Finnish and Austrian Companies. In: Chadraba, Petr, Springer, R. (eds.): Proceedings of the 8th Annual Conference on 'Marketing Strategies for Central and Eastern Europe', Vienna, December (Details)
  Springer, R.. 2000. Marktbearbeitungsstrategien österreichsicher Unternehmen in Zentral- und Osteuropa. WU-Jahrestagung 2000 (Details)
1999 Larimo, J., Nieminen, J., Springer, Reiner. 1999. Market and Entry Strategies and Performance of Austrian and Finnish Companies in Central and Eastern Europe. In Proceedings of the 7th Annual Conference on „Marketing Strategies for Central and Eastern Europe“, Hrsg. Chadraba, P./Springer, R., 7-27. Wien: Eigenverlag. (Details)
1997 Schuh, A., Springer, R.. 1997. Marketing in Central and Eastern Europe. An Assessment of past and future research. Beitrag auf der Konferenz 'Marketing Strategies for Central&Eastern Europe', Wien, 10.-12.12. (Details)
1996 Dohnal, M., Kerkovsky, M., Springer, Reiner. 1996. Market Attractiveness and Risk Potential as Screening Criteria of Eastern European Companies. In Proceedings der internationalen Konferenz „University Education Focused on Economics Management and Entrepreneurship“, Hrsg. Masaryk University Brno, 120-124. Brno: Eigenverlag. (Details)
1995 Springer, Reiner. 1995. Bearbeitung zentral- und osteuropäischer Märkte. In Mittel- und Osteuropaforschung an der Wirtschaftsuniversität Wien, Hrsg. Maier, G, 31-57. Wien: Eigenverlag. (Details)